Pracownia przedmiotowa MPP-pakiet matematyczno-przyrodniczy klasy 4-8
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Produkty w zestawie
Aby dodać zestaw do koszyka, wybierz wymagane warianty dla każdego z produktów.
Opis
Pracownia przedmiotowa MPP-pakiet matematyczno-przyrodniczy klasy 4-8
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe
To zestawy nowoczesnych i sprawdzonych multimedialnych materiałów edukacyjnych, które zostały stworzone z myślą o realizacji atrakcyjnych lekcji z wykorzystaniem monitorów interaktywnych w szkole oraz komputerów i tabletów w domu.
MPP to zgodne z podstawą programową zasoby, wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, animacjami oraz grami edukacyjnymi, a także ekranami do pracy grupowej. Wszystkie te materiały świetnie sprawdzą się zarówno w trakcie zajęć stacjonarnych, jak i podczas lekcji prowadzonych na odległość (zdalnie i hybrydowo).
Zestaw zawiera:
- Monitor interaktywny 65" Newline LYRA PRO TT-6523QA z 5-cio letnią gwarancją
- Serię programów MPP - zestaw matematyczno - przyrodniczy (4 programy)
Pakiet matematyczno-przyrodniczy:
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Matematyka
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Biologia
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Chemia
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Fizyka
Monitor interaktywny 65" Newline LYRA PRO TT-6523QA
Monitor objęty stawką 0% VAT dla edukacji.
Podstawowe zalety:
- Przekątna obrazu 65"
- Rozdzielczość 4K
- Monitor z systemem Android 13
- Google EDLA - sklep Google Play
- 8 GB pamięci RAM
- Pamięć 128 GB
- Certyfikowana powłoka antybakteryjna
- Zaawansowany filtr światła niebieskiego
- Indywidualne profile użytkowników
- Podłączanie za pomocą jednego przewodu USB-C
- Rozpoznawanie Obiektowe
- Certyfikowany Zero Bonding
- Funkcja Palm Rejection
Podstawowe kierunki rozwoju polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026
Serie Interaktywne Plansze Przyrodnicze, Multimedialne Pracownie Przedmiotowe i Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze są zgodne z kierunkami wskazanymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
§ 1. Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz rozwijanie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.
8. Wspieranie aktywności poznawczej i poczucia sprawczości ucznia poprzez promowanie oceniania kształtującego i metod aktywizujących w dydaktyce.