Bestsellery
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS
7 300,00 zł 7 040,00 zł 7 300,00 zł 7 040,00 zł
szt.
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS z podstawą mobilną
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS z podstawą mobilną
8 099,00 zł 7 800,00 zł 8 099,00 zł 7 800,00 zł
szt.
Tablica interaktywna dotykowa myBOARD Silver 84"S
Tablica interaktywna dotykowa myBOARD Silver 84"S
3 300,00 zł 2 682,93 zł
szt.
Mozabook Classroom
Mozabook Classroom
850,00 zł 691,06 zł
Piloty do testów, odpowiedzi i głosowań ResponseCard LT
Piloty do testów, odpowiedzi i głosowań ResponseCard LT
6 199,00 zł 5 039,84 zł
szt.
Promocje
Monitor interaktywny 65" iiyama ProLite TE6502MIS-B1AG
Monitor interaktywny 65" iiyama ProLite TE6502MIS-B1AG
6 490,00 zł 6 200,00 zł 6 490,00 zł 6 200,00 zł
szt.
Monitor interaktywny 75" iiyama ProLite TE7502MIS-B1AG
Monitor interaktywny 75" iiyama ProLite TE7502MIS-B1AG
9 199,00 zł 8 600,00 zł 9 199,00 zł 8 600,00 zł
szt.
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS z podstawą mobilną
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS z podstawą mobilną
8 099,00 zł 7 800,00 zł 8 099,00 zł 7 800,00 zł
szt.
Monitor interaktywny 75" Newline TruTouch TT-7519RS z podstawą mobilną
Monitor interaktywny 75" Newline TruTouch TT-7519RS z podstawą mobilną
10 899,00 zł 9 999,00 zł 10 899,00 zł 9 999,00 zł
szt.
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS
Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS
7 300,00 zł 7 040,00 zł 7 300,00 zł 7 040,00 zł
szt.
Codey Rocky - zestaw 6 robotów
Codey Rocky - zestaw 6 robotów
4 600,00 zł 4 300,00 zł 3 739,84 zł 3 495,93 zł
szt.
Certyfikat

Laboratoria szkolne LaboLAB-Materia i energia w ekosystemach. Biologia

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 3 800,00 zł 3800.00
Cena netto: 3 089,43 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: LEARNETIC
Kod produktu: A1E8-388ME

Opis

Laboratorium szkolne LaboLAB Materia i energia w ekosystemach.

Duży zestaw pomocy dydaktycznych do realizacji podstawy programowej z biologii, przeznaczony do przeprowadzenia i omówienia działań badawczych i eksperymentów podczas 21 lekcji biologii, przeznaczony do pracy w klasie 30-osobowej, w tzw. grupach badawczych.

Moduł skupia się na analizie procesu obiegu materii i przepływu energii w ekosystemach. Uczniowie poznają współzależność przyrody ożywionej i nieożywionej, analizują zasoby potrzebne do rozwoju organizmów, łańcuchy pokarmowe i piramidę żywieniową. Uczniowie badają, które z czynników środowiskowych są niezbędne do rozwoju roślin.  Badają dostarczone w zestawie wypluwki sowy, a następnie opracowują piramidę żywieniową, wykazując obecność kilku poziomów konsumentów. Uczniowie zapoznają się z czterema głównymi sferami ziemskimi i cyklem obiegu wody, który przedstawia oddziaływania pomiędzy tymi sferami. Tworzą eko-kolumny symulujące przepływ zasobów i energii między systemem wodnym i lądowym. Projektują również rozwiązania ograniczające wpływ człowieka na ekosystem.

 

 Moduł MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH wyposażony jest w wystarczającą ilość potrzebnych dla całej klasy substancji i przyborów pozwalających na wielokrotne wykonywanie bezpiecznych doświadczeń i eksperymentów w zespołach uczniowskich (w klasie do 30 uczniów)

Zawiera także Przewodnik nauczyciela (w wersji drukowanej i cyfrowej) zawierający szczegółowe opisy działań badawczych przeprowadzanych podczas 21 lekcji biologii.

 

WYPOSAŻENIE ZESTAWU dostarczanego w wytrzymałej skrzyni z tworzywa sztucznego (o wymiarach: 50x60x30 cm), stanowią:

1) materiały drukowane:

- materiały drukowane dla 30 uczniów,

- rozbudowany przewodnik metodyczny pt. "Materia i energia w ekosystemach" dla nauczyciela ze scenariuszami lekcji i działań badawczych, zawierający m.in.:

- informacje jak się przygotować do lekcji,
- informacje jak wprowadzić uczniów w zagadnienia,
- opis materiałów potrzebnych do lekcji (zarówno multimedia, jak i podręczniki oraz materiały z zestawu);
- szczegóły dotyczące tego, jak powinien wyglądać przebieg lekcji (wraz z podpowiedziami dodatkowych działań dla uczniów z trudnościami);
- pracę domową dla uczniów.

2) bezterminowa licencja szkolna na dostęp do interaktywnych zasobów edukacyjnych, pozwalających na pracę z wykorzystaniem m.in. monitora/tablicy interaktywnej ,

- rozbudowany przewodnik metodyczny pt. " Materia i energia w ekosystemach " dla nauczyciela ze scenariuszami lekcji i działań badawczych, w wersji cyfrowej,
- książka dla uczniów w wersji cyfrowej zawierająca ćwiczenia interaktywne;
- symulacje, 

- interaktywne testy,

- multimedialne karty pracy i obserwacji

 3) materiały tradycyjne, m.in.:
- duże, bezzapachowe wypluwki sowy zawierające niestrawione resztki pokarmu (kości, pazury, dzioby, sierść, pióra) - 15 szt.
- pęsety i lupy po 16 szt.,

- nożyczki sekcyjne 8 szt.,

- rękawiczki jednorazowe- 100 szt
- nasiona rzodkiewki,

- gleba doniczkowa, nawóz w płynie, glina, piasek, żwir, sól,

 -butelki ze spryskiwaczem do zraszania - 4 szt.
- duży zestaw pojemników z tworzywa sztucznego;
- ścienna plansza dydaktyczna "Metoda badawcza" (70x100 cm)
- ścienna plansza dydaktyczna " Sieci i łańcuchy pokarmowe" (70x100 cm)
- ścienna plansza dydaktyczna " Ptaki drapieżne/Sowy" (70x100 cm)

 

  • Sposoby poznawania przyrody (pojęcia: eksperymentu, doświadczenia i obserwacji; stosowanie różnych przyrządów; wykorzystanie zmysłów do prowadzenia obserwacji; zasady zachowania bezpieczeństwa)
  • Pogoda, składniki pogody, obserwacje pogody (stany skupienia opadów i osadów atmosferycznych)
  • Ja i moje otoczenie (rośliny trujące oraz zwierzęta jadowite i inne stanowiące zagrożenie dla życia i zdrowia)
  • Środowisko przyrodnicze najbliższej okolicy (składniki przyrody ożywionej i nieożywionej; wody stojąco i płynące, naturalne i sztuczne zbiorniki wodne; warstwy lasu, gatunki roślin i zwierząt w nich żyjących; grzyby jadalne i trujące – ich znaczenie w przyrodzie i życiu człowieka; sposoby odżywiania organizmów samożywnych i cudzożywnych; warunki życia i przystosowanie organizmów do życia na lądzie i w wodzie; organizmy łąk i pół uprawnych; rozpoznawanie organizmów występujących w najbliższej okolicy)
  • Środowisko antropogeniczne i krajobraz najbliższej okolicy szkoły (składniki i funkcje środowiska antropogenicznego; zależności miedzy środowiskiem antropogenicznym i przyrodniczym)
  • Organizacja i chemizm życia (hierarchiczna organizacja budowy organizmów; funkcje pierwiastków i grup związków chemicznych występujących w organizmach; podstawowe elementy budowy komórki i ich funkcje – obserwacje mikroskopowe komórki; fotosynteza- substraty, produkty i warunki przebiegu procesu; czynności życiowe organizmów)
  • Różnorodność życia:

a)      bakterie (miejsce występowania, czynności życiowe, znaczenie w przyrodzie i dla człowieka)

b)      różnorodność i jedność roślin (tkanki roślinne i ich funkcje; rośliny okrytonasienne- formy morfologiczne, budowa i modyfikacje korzeni, łodygi, liści; doświadczenia pokazujące wpływ czynników środowiska na proces kiełkowania; znaczenie roślin okrytonasiennych w przyrodzie i dla człowieka;

c)       grzyby (środowisko życia; oddychanie, odżywianie; znaczenie grzybów w przyrodzie i dla człowieka)

d)      różnorodność i jedność świata zwierząt (tkanki zwierzęce i ich funkcje; pierścienice, stawonogi, mięczaki-środowisko i tryb życia, cechy morfologiczne, cechy wspólne oraz znaczenie w przyrodzie i dla człowieka; gady jako zwierzęta zmiennocieplne; ptaki i ssaki jako zwierzęta stałocieplne, ich cechy morfologiczne i różnorodność środowisk życia; różnorodność zwierząt kręgowych)

  • Ekologia i ochrona środowiska (związki miedzy żywymi i nieożywionymi elementami ekosystemu; określanie cech populacji wybranego gatunku rośliny zielnej w terenie; analiza oddziaływań antagonistycznych; struktura troficzna ekosystemu; obieg materii i przepływ energii przez ekosystem; sieci i łańcuchy pokarmowe; odnawialne i nieodnawialne zasoby przyrody)
  • Zagrożenia różnorodności biologicznej (istota różnorodności biologicznej; przykłady gospodarczego użytkowania ekosystemów)

W nawiązaniu do obowiązującego systemu oceny pracy nauczycieli, wzbogacając zestawy LaboLAB w edukacyjne materiały cyfrowe, pragniemy zachęcić nauczycieli do systematycznego korzystania z narzędzi multimedialnych i informatycznych.

W związku z powyższym integralną część modułu MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH stanowi multimedialna baza wiedzy zawierająca materiały cyfrowe dla uczniów i nauczyciela.

Materiał interaktywny zawierający około 100 ekranów multimedialnych, świetnie nadaje się zarówno do pracy grupowej na tablicach interaktywnych, jak i indywidualnej na tabletach, smartfonach lub komputerach (systemy Windows, Android, iOS).

UWAGA !

Preparaty biologiczne dostępne w zestawie MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH zostały przygotowane z użyciem opatentowanych odczynników od lat wykorzystywanych na amerykańskim rynku. Opatentowana metoda konserwacji pozwala na bezpieczne przeprowadzanie eksperymentów w szkole.

Przygotowane w ten sposób preparaty są:

  • nietoksyczne,
  • zachowują kolor i teksturę zbliżoną do naturalnych okazów,
  • bez zapachu formaliny

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
523076220
Sklep internetowy od home.pl