
Mówi się, że w XXI wieku światem rządzą dane, a najlepszy marketing to taki, za którym kryje się wzorowo przeprowadzona kwerenda. W związku z tym istnieje wiele platform umożliwiających dostęp do baz danych (oczywiście odpłatnie), które pozwalają na poznanie myśli pożądanej grupy docelowej. Innymi słowy - udostępniają one informacje na temat tego, co ewentualny odbiorca wpisuje w wyszukiwarkę Google. Jednak kontakt z drugim człowiekiem jest nieoceniony, a istnieje wiele możliwości, by poznać potrzeby zarówno potencjalnych, jak i już aktualnych klientów. Zostań do końca i sprawdź, w jaki sposób możesz zebrać cenne informacje - legalnie i przy bardzo małej inwestycji.
Tysiące informacji na wyciągnięcie… pilota?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zastanów się, czy przypadkiem warto skorzystać z wyżej wymienionej możliwości - czyli tej odpłatnej, dostępnej w ramach subskrypcji. W Internecie można znaleźć kilka takich rzetelnych platform, które inspirują do polepszenia jakości usług. Jednak dlaczego by nie zainwestować w swój sprzęt i wykorzystywać go również poza internetem?
O czym dokładnie mowa?
O pilocie do głosowania. To inwestycja, która zwraca się przy najbliższej okazji. Gadżet ten jest często wykorzystywany w dużych przedsiębiorstwach, na eventach, badaniach masowych, uczelniach i wszędzie tam, gdzie występuje duże skupisko ludzi, których opinii chcemy zaczerpnąć. Dzięki temu osoby pytane mogą udzielić odpowiedzi bez konieczności zakładania jakiegokolwiek konta. Są one wówczas skłonniejsze do wzięcia udziału w badaniu, ponieważ odbywa się ono w sposób anonimowy.
Jednak dane te muszą zostać gdzieś umieszczone. Najlepiej tam, gdzie dostęp do nich będą mieli zarówno organizatorzy wydarzenia, jak i sami uczestniczący w późniejszej ankiecie bądź badaniu. I w tym przypadku najlepiej będzie połączyć pilot do głosowania oraz interaktywny monitor dotykowy 65 cali. Duży ekran pozwoli na dostrzeżenie wyników przez Twoich potencjalnych klientów z daleka. Uczestnicy będą także bardziej skorzy do pomocy poprzez zaangażowanie ich w projekt oraz umożliwienie im realnego wpływu na jego losy. Ekrany projekcyjne są przenośne, dlatego w łatwy sposób można się z nimi przemieszczać chociażby po samym przedsiębiorstwie w celu przedstawienia informacji zarządowi lub współpracownikom.
Inwestując w profesjonalny sprzęt jednorazowo (czyli pilot do głosowania oraz interaktywny monitor dotykowy 65) zyskuje się możliwość nieustannego uzyskiwania danych wśród większych grup ludzi - i to legalnie. Skoro już dochodzi do większych eventów, dlaczego by nie zebrać cennych informacji w celu wdrożenia kolejnych ulepszeń, pomysłów, inspiracji zarówno pod względem oferowanych, jak i przyszłych już produktów i/lub usług? Może to przyczynić się do poprawienia jakości organizowanych wydarzeń, co z pewnością przyciągnie większą liczbę zainteresowanych w przyszłości.